Passa al contingut principal

Darreres lletres amb sent




                                  Darreres lletres amb sentit
                                                                
                                                       DEFINIT-INDEFINIT 
  


   Hola, tu,
  
   M’he decidit a escriure’t. El motiu no el sé o... més ben dit, se m’ha oblidat. Però ja no m’importa, no recordar la raó.  Fa tant de temps, que oblido les coses, que ja he après que tinguin el precís sentit  immediat. Però insisteixo, el més important és que  m’he decidit a fer-ho.
   Suposo que ens coneixem de fa anys. Ho detecto per la manera que tens de parlar-me, i per les coses que m’expliques un cop i un altre, que fèiem sovint. Jo t’escolto amb atenció, no creguis. M’interessa i m’agraden totes les històries que em contes. Fins que,  de sobte, algun parany intern, algunes vagueries amb la missió de jugar-me males passades, ensopeguen expressament, dins el meu cap, per fer trontollar la connexió que tinc amb tu, i amb les teves paraules. Aleshores, m’allunyo de nou, i em torno a quedar a les fosques.  
   Però vull que sàpigues que m’agrada que em parlis, amb aquesta emoció, que de tant en tant, exterioritzes.  Jo, de vegades, també ho sento per tu. Veig com se’t nua la gola, en recordar anècdotes. Potser les enyores. A mi, en canvi, m’entretenen perquè són històries que em venen de nou.  Imagino que són del temps en què tenia el seny, encara sa , quan la meva ment, definia amb nitidesa, tot allò que m’envoltava.
   Reconec que abans ho passava malament quan havia de tornar-te  a preguntar el teu nom. Però ara, ja em dó
ona igual. Sé, que he deixat de ser una persona. Insistir a voler tornar al punt on em vaig perdre, es completament inútil.
   Els records de la meva vida,  pilar fonamental per ser, i no només estar, s’esvaeixen en el meu cervell tan ràpid com ho fa el glaç, amb els primers contactes del sol. Ja no sé qui sóc i ja no vull saber-ho. És tan senzill com això. Per què s’ha d’insistir en esforços que són malaguanyats? Per què, per què? És clar, per entendre-ho, no es pot estar viu.
   Si pogués mantenir, només uns minuts de coherència, t’explicaria com és d’important no perdre el temps. Perquè ara, o millor dit, quan te’n vas, com ho faig jo, cada dia, a poc a poc, t'adones de molts pensaments, que són estèrils i del tot estúpids.  
    Et veig i comprovo com et mous, com prepares, com programes. Penso que deus ser una dona molt vital. Jo, en canvi, sóc una carronya. Un cos que viu en una ment podrida que mora, lentament.
   Voldria, m’agradaria ara, que encara tinc moments, en què torno a mi, que sàpigues que encara que no sé res de tu, no em cal. T’estimo. Potser, ja t’ho havia dit. Però com que sempre torno a començar, t ’ho escric.
   Perquè potser algun dia, no gaire llunyà, tampoc recordaré com s’escriuen un grapat de paraules en un paper. És per això que vull fer-ho ara. Abans que la meva existència, sigui, inclús per a mi mateix, indefinidament absurda.   



  
                                                                                                                                     (c)txelovidal                                                                               

                                                                                                                                                                                

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

                                                                  ¡SALERO! ¡Que salá que eres! – Le decía todo el mundo a mi hermana , cuando apenas levantaba un palmo del suelo. Yo no tenía sus gracias. Quizás, porque a lo mejor necesitaba tomar más sal. Entonces, comencé a salar las comidas. Incluso la tomaba hasta en el yogurt. -¡No se tiene que abusar de la sal! Al final te voy a tener que llevar al médico, con esa manía que te ha cogido, de salarlo todo. –Me gritó mamá-. La sal se acabó convirtiendo en una autèntica obsesión para mi. Por otro lado, las relaciones con mi madre empeoraban. -¡Pues a Marisol le sienta divinamente! –Grité-. -¡Que caràcter que tiene el niño! –Le comentaba mi madre a una vecina-. Lo diferentes que son los dos hermanos. Uno el sol, la otra, la luna. ¡Ya lo tengo! Era evidente que la sal, no estaba hecha para mí. Lo mío era, el azucar. ©txeoividal

LITERATURA INFANTIL

LITERATURA INFANTIL- LA PASTANAGA VALENTA CONTES ESCRITS PER ROSA BRIBAS La Pastanaga Valenta està un xic avorrida al seu cau, on viu amb els seus cosins i la Tieta Patata. Un dia sent com parlem de la seva gran família: ELS TUBÈRCULS i de lo importants que són per a l'alimentació de èssers vius. Així que decideix anar a cercar preguntes sobre el seu orígen. Durant el camí coneix personatges de tota mena, i es troba en més d'un embolic. Però finalment se'n surt i acaba trobant les respostes que buscava i moltes experiències més. Un relat que enamorarà a grans i petits.

Notícies ....

Durant la setmana blanca alguns programes de ràdio s'han fet eco d'aquesta nova "proposta educativa" i  li han dedicat uns minuts dels seus espais. Un d'aquests programes ha sigut el que presenta i dirigeix en Miquel Murga "TENIM UN PROBLEMA". A part de que evidentment la setmana blanca no sembla "que hagi fet net" dins la conciliació laboral-familiar, he tingut el plaer de poder sentir a la meva filla Gala participant en el programa junt amb el David Murga de entre altres convidats.